”Suljen ihanan soittorasian,
kierrän lauluni kippuraan,
muiston mukavan,
taskuun taputan
siihen saakka kun tavataan.
Kiitän,
kumarran,
niiaan,
vilkutan,
pian taas yhdessä lauletaan! 🩷”
Haluamme teitä vanhempia ja lapsia suuresti kiittää tästä menneestä ainutlaatuisesta hyvin sujuneesta ja ennenkaikkea toimivasta kaudesta!
Paljon ollaan uutta opittu ja paljon vielä tullaan oppimaan! 🥹
Siis KIITOS!🌸
Hyvää kesää nauttikaa lomasta ja kesästä! ☀️
Ystävällisin terveisin: Satumetsän aikuiset.
