maanantai 22. kesäkuuta 2026

Sydämelliset kiitokset! 🩷

 




”Suljen ihanan soittorasian, 

kierrän lauluni kippuraan,

muiston mukavan,

taskuun taputan

siihen saakka kun tavataan.

Kiitän,

kumarran, 

niiaan, 

vilkutan,

pian taas yhdessä lauletaan! 🩷”


Haluamme teitä vanhempia ja lapsia suuresti kiittää tästä menneestä ainutlaatuisesta hyvin sujuneesta ja ennenkaikkea toimivasta kaudesta! 

Paljon ollaan uutta opittu ja paljon vielä tullaan oppimaan! 🥹

Siis KIITOS!🌸

Hyvää kesää nauttikaa lomasta ja kesästä! ☀️

Ystävällisin terveisin: Satumetsän aikuiset.